Dobrý obal podporuje zisk. Špatný naopak znehodnocuje finální výsledek. Podle Ipsos R&D rozdíl mezi dobrým a špatným obalem může ovlivnit prodejní potenciál až o 70 %. Co od obalu očekává spotřebitel? A jak vnímá aktuální trendy v obalovém průmyslu – nové materiály, inkluzivní design, smart packaging? A co udržitelnost obalů? Je pro spotřebitele zbytečností, nebo hodnotou, za kterou je dokonce ochoten připlatit? Data z exkluzivního výzkumu pro kongres OBALKO představí zástupce výzkumné agentury Ipsos.
Kam směřuje obalový průmysl? Ocitáme se na křižovatce, z níž je třeba zvolit jasný směr, nebo sledujeme spíše evoluci a postupné, mnohdy nejednoznačné kroky, které ale v dlouhodobé perspektivně formují vývoj v odvětví? Bezesporu sílí tlak na udržitelnost a plnění přísných legislativních požadavků zejména v souvislosti s PPWR či EUDR. Zároveň se do procesu designu a výroby obalů stále výrazněji promítají digitalizace a umělá inteligence. Realita provozů a dodavatelských řetězců však často ukazuje, že na tento vývoj nejsou ještě plně připraveny. Panelová diskuse se zaměří na to, jak se obalové firmy i výrobci adaptují na podmínky nadcházejících regulací, jak rychle dokážou zavádět digitální nástroje a automatizaci a jak se tyto trendy promítají do vývoje materiálů či recyklace. Panelisté nabídnou své zkušenosti z praxe, představí úspěšné postupy a tipy, jak se na budoucnost připravit.
BizPACK setkání umožní během deseti minut navázat kontakt s novými dodavateli či klienty.
Nejlepší inovace si převezmou prestižní ocenění Obal roku 2025.
Více informací: Ceremonie obal roku
Večerní Obalový Business Mixer spojí stovky expertů v neformální atmosféře.
Více informací: Obalový Business Mixer
Druhý den kongresu nabídne exkluzivní exkurze do balicích provozů, kde uvidíte balení v akci.