uvádí...
12. obalový kongres OBALKO, 17.–18.10. 2024

Cirkularita v e-commerce: Decathlon má opakovaně použitelné obaly

19. 10. 2023
16:15 – 16:30

Cirkularita v e-commerce: Decathlon má opakovaně použitelné obaly

Začátkem letošního roku spustila společnost Decathlon revoluční pilotní projekt opakovaně použitelných obalů pro online objednávky. Ve spolupráci se start-upem Packoorang, která se specializuje na zmiňovaný typ obalů pro e-commerce, byla navržena opakovaně použitelná taška vyrobená z recyklovaných PET lahví. Nese logo Decathlonu a firemní modrou barvu. Taška je schopna nahradit jednorázové obaly u malých a středně velkých objednávek zasílaných z centrálního skladu v polských Hlivicích do prodejen v České republice, kde si je spotřebitelé vyzvedávají. Cílem po první rok bylo ušetřit 65 tun obalového materiálu. Jak projekt zapadá do obecné strategie udržitelného rozvoje společnosti Decathlon? Jaké překážky musel e-shop překonat? Jaké byly reakce zákazníků na opakovaně použitelné obaly? A jaké další kroky plánuje Decathlon na cestě k budoucnosti bez obalů? Odpovědi na tyto a další otázky uslyšíte přímo od vedoucí projektu opakovaně použitelných obalů společnosti Decathlon, Oliwie Guziel, a to v exkluzivní případové studii na kongresu OBALKO 11.