Gabriela Adámková má dlouholetou marketingovou zkušenost z předních FMCG společností jako jsou Unilever, Becherovka (Pernod Ricard), Coty a Stock. Váží si toho, že měla možnost pracovat převážně na lokálních značkách a tedy na kompletním vývoji novinek i komunikace. Byly to značky Božkov (Republica launch – NPD + 360° podpora), Becherovka, Perla a Hera. Před rokem a půl přijala výzvu od retailové společnosti Albert, kde začínala v brand komunikaci a po několika realizovaných kampaních se přesunula do pozice Marketing Own Brands Manager, kde zastřešuje 9členný tým a věnuje se rebrandování stávajících výrobků a značek a rozšiřování portfolia o výrobky a značky nové. Na své práci miluje to, že může uvádět dobré myšlenky v život. Na svém současném zaměstnavateli oceňuje především misi, kterou je „jíst a žít lépe“, se kterou souzní a také obrovský prostor pro tvoření.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.