uvádí...
9. obalový kongres OBALKO, 14.–15. 10. 2021

Andrea Vozníková, Nielsen ČR/SR

Consumer Market Insight & Shopper Leader ČR/SR

Andrea Vozníková, Nielsen ČR/SR

Consumer Market Insight & Shopper Leader ČR/SR

Andrea Vozníková se více než 18 let pohybuje ve výzkumu trhu, z toho více než deset let ve výzkumných agenturách. Marketingový výzkum se učila pěkně od píky: začínala při zpracování dat, pak si vyzkoušela vedení tazatelské sítě a rekrutace, a posledních 15 let je výzkumník-konzultant. Ve své kariéře zkoumala leccos od bankovnictví, přes IT až po lékařské přípravky. Nejvíce se věnuje rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a prodejním řetězcům (potraviny, drogerie, fast foody…). Pracuje pro značky Coca-cola, Kofola, Mattoni, Staropramen, Budvar, Danone, Coop, Albert, Kaufland, Rossmann, Unilever, Dr. Oetker, KFC a mnoho dalších.

V současné době Andrea pracuje již třetím rokem pro největší Business Intelligence agenturu na světě, Nielsen, kde zastřešuje oddělení spotřebitelského výzkumu pro Českou i Slovenskou republiku. Je rovněž členem výkonné rady POPAI/Shop! Global (POPAI je středoevropskou pobočkou světové asociace Shop!, reprezentuje obor marketingu v místech prodeje – marketing at-retail – a pracuje pro profesionály, kterých se tento obor dotýká). V rámci POPAI má na starosti sekci vzdělávání. Zároveň je i členkou Franšízingového klubu (společnost Nielsen je partnerem klubu), který provozuje Český institut pro franchising (ČIFRA), což je národní centrum pro vzdělávací, popularizační, poradenskou, publikační a vědeckou činnost ve franchisingu a v oborech s ním souvisejících.