Martin spoluzaložil strategickou marketingovou agenturu Lineart v roce 1993. Společně s více než 50členným týmem se od té doby věnuje strategickému budování značek a obalovému designu ve střední a východní Evropě. Jeho mottem je: „Neděláme design, který chce jen vyhrávat ceny. Tvoříme strategii a vizuální identitu značek tak, aby přinášela pozitivní byznysové výsledky.“ Důkazem tohoto přístupu je uvedení novinky Republica Božkov. Martin stojí se svým týmem i za úspěšnou revitalizací řetězce Albert v oblasti nákupního zážitku v místě prodeje, venkovní a vnitřní vizuální identitou i novou architekturou privátních značek a jejich redesignem.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.