Linda Straková působí v Nielsenu již 15 let. V rámci oddělení Retailer Services v průběhu let rozvíjela spolupráci s mnoha klienty z řad řetězců v České republice a na Slovensku, poté se v oddělení Retail Analytics věnovala oblasti věrnostních a transakčních dat, a to od tvorby reportů a analýz po interpretaci a doporučení. V této oblasti spolupracovala i na mezinárodních projektech. Začátkem roku 2019 se připojila k týmu Consumer Insights, kde je zodpovědná za syndikované studie a realizuje též ad hoc projekty pro maloobchodní řetězce a výrobce.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.