Boris Rajdl se po absolvování postgraduálního studia na Universitě v St. Gallenu (CH) věnuje dlouhodobě marketingu pro nápojové značky a specializuje se na vybudování silných značek. Během svojí profesní kariéry přetvořil značku Zlatopramen na celonárodní brand, jako první zavedl na český trh pivo v PET lahvích a rozšířil po celém českém trhu pivní kategorii „jedenáctek“. V současnosti se věnuje strategickému marketingu a rebrandingu značek v Palírně U Zeleného stromu. Jeho současnou největší výzvou je vybudování nové pozice značky Stará žitná myslivecká.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.