Andrea Vozníková se více než 19 let pohybuje ve výzkumu trhu, z toho více než deset let ve výzkumných agenturách. Marketingový výzkum se učila pěkně od píky: začínala při zpracování dat, pak si vyzkoušela vedení tazatelské sítě a rekrutace, a posledních 16 let je výzkumník-konzultant. Ve své kariéře zkoumala leccos od bankovnictví, přes IT až po lékařské přípravky. Nejvíce se věnuje rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a prodejním řetězcům (potraviny, drogerie, fast foody…). Pracuje pro značky Coca-cola, Kofola, Mattoni, Staropramen, Budvar, Danone, Coop, Albert, Kaufland, Rossmann, Unilever, Dr. Oetker, KFC a mnoho dalších.
V současné době Andrea pracuje ve společnosti InsightLab, což je konzultantská full servisová agentura pro výzkum trhu, který působí na trzích v CEE regionu. Na své pozici zastřešuje oddělení spotřebitelského výzkumu pro primárně pro ČR a SR, ale i celý region. Je rovněž prezidentkou POPAI/Shop! Global (POPAI je středoevropskou pobočkou světové asociace Shop!, reprezentuje obor marketingu v místech prodeje – marketing at-retail – a pracuje pro profesionály, kterých se tento obor dotýká). V rámci POPAI má také na starosti sekci vzdělávání. Zároveň je i členkou Franšízingového klubu, který provozuje Český institut pro franchising (ČIFRA), což je národní centrum pro vzdělávací, popularizační, poradenskou, publikační a vědeckou činnost ve franchisingu a v oborech s ním souvisejících.