uvádí...
13. obalový kongres OBALKO, 16.–17. 10. 2025

Nová tvář Magnesie: Důraz na sílu hořčíku a minimalismus

17. 10. 2024
16:15 – 16:30

Nová tvář Magnesie: Důraz na sílu hořčíku a minimalismus

Minerální voda Magnesia po 11 letech přišla s novou vizuální identitou. Do centra pozornosti se dostal symbol lva, který je se značkou spjatý od jejího vzniku. Jeho podoba získala výraznější moderní rysy, které odráží současné designové trendy. Nové logo ztělesňuje „lví sílu“ přírodního hořčíku a vnáší do vizuální identity dynamiku a jednoduchost. Velké M, elegantně zakomponované do lví hřívy, nápaditě propojuje značku s hlavním symbolem. Redesign, navržený agenturou FutureBrand, posiluje image značky Magnesia jako prémiového brandu. Nový design etiket s minimalistickými prvky umožňuje díky metalickým barvám snadnější odlišení vod podle stupně jejich perlivosti. Nová vizuální identita je součástí širší marketingové strategie, která zahrnuje tradiční média, digitální platformy, PR aktivity, spolupráci s influencery a televizní reklamu.