uvádí...
12. obalový kongres OBALKO, 17.–18. 10. 2024

Tomáš Hejkal, STOCK Plzeň-Božkov

ředitel marketingu pro ČR a Slovensko

Tomáš Hejkal, STOCK Plzeň-Božkov

ředitel marketingu pro ČR a Slovensko
linkedin-icon

Tomáš Hejkal je vizionář a vášnivý marketingový lídr. Vzbuzuje důvěru a vede týmy k úspěchu. Má bohaté zkušenosti v oblasti rychloobrátkového zboží, telekomunikací a dalších odvětví. V současnosti působí jako marketingový ředitel společnosti Stock Plzeň-Božkov pro trhy v České republice a na Slovensku, kde spravuje více než 140 značek. Tomáš má rozsáhlé zkušenosti s revitalizací značek, inovacemi produktů a budováním strategických partnerství s globálními společnostmi, jako jsou Diageo, Rémy Cointreau a Beam Suntory. Mezi jeho úspěchy patří mimo jiné oceněné uvedení rumu Božkov Republica, za které získal ocenění Zlatý delfín 2020 pro marketéra roku. Je držitelem titulu MBA z DePaul University a magisterského titulu v oboru podnikové ekonomie z Vysoké školy ekonomické v Praze.