Szilárd Vargyas vystudoval ekonomii v oboru Marketing a obchod. Svou profesní kariéru začal ve společnosti ACNielsen, kde strávil několik let na různých pozicích. Po těchto zkušenostech přešel do maloobchodu. Nejprve pracoval ve společnosti Tesco a poté se připojil ke Kifli.hu, dceřiné společnosti Rohlik Group v Maďarsku, jako trade marketing manager. Pracoval na obchodních kampaních společnosti Kifli a také spolupracoval s partnery, přičemž se soustředil na základní hodnoty skupiny Rohlik, jako je orientace na zákazníka a udržitelnost. Součástí jeho práce bylo provedení jednoho z prvních testů papírových lahví na trhu se skutečnými zákazníky ve spolupráci s Coca-Cola Company.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.