Petr Chvojka působí od roku 2020 na pozici group head of private label ve společnosti Rohlik Group. Je plně zodpovědný za budování nového oddělení privátních značek na úrovni skupiny Rohlik Group, a to ve všech zemích, kde firma působí. Klíčem k tomuto cíli bylo vytvoření portfolia evropských dodavatelů pro vlastní značku včetně logistických cest v rámci skupiny, uzavírání kontraktů s dodavateli, definování kvalitativních a dodacích podmínek. V minulosti působil 11 let ve společnosti Lidl Česká republika, a to nejdříve jako vedoucí nákupu privátních a poté značkových produktů. V letech 2006–2008 zastával pozici national key account managera ve společnosti Cleverbee. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde získal doktorát v oboru Podniková ekonomika a management.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.