Vliv nového designu obalů na prodej a vnímání značky Albert
Produkty, které spotřebitelé znali pod privátní značkou Albert Quality, se postupně mění na značku Albert. Nejdůležitější je, aby spotřebitelé výrobky pod značkou Albert snadno poznali.... Read More
Panelová diskuze: Balení pro eshopy – Hledání obalového ideálu
Nároky eshopů na obaly jsou velmi pestré, a v mnohém se vzájemně vylučují. Balení musí být skladné (ve skladě není nikdy místa nazbyt a dvakrát... Read More
Monomateriálová řešení: Snoubení udržitelnosti s funkčností a praktičností
Společně se zákazníky DZ Dražice a Franke se nám podařilo vyvinout dva koncepty balení, které v plné míře eliminují polystyrenové výplně a při monomateriálovém řešení... Read More
Digitální technologie ve službách obalářů – úspora času a obrovský prostor pro kreativitu
Digitální tisk a laserový výsek jsou nejmodernější technologie, které mění při přípravě i výrobě obalů zažité postupy. V dnešní době by měli všichni kreativci, marketéři... Read More
Jak může obal přispět k lepším prodejům
Nielsen měří napříč kontinenty vliv obalů na celý výkon značky a uděluje cenu Nielsen Design Impact Award výrobkům, jejichž nové obaly mají zásadní vliv na... Read More
Já chci ten obal!
Přestože to tak na první pohled nevypadá, může hrát obal důležitou roli i při online prodeji. Můžeme se domnívat, že zákazníkovi, který objednává zboží přes... Read More
Spotřebitel a obal: Prezentace výsledků exkluzivního průzkumu
Udržitelnost představuje pro dnešní společnost, vlády, výrobce, ale i prodejce skutečnou výzvu. Jde o komplexní téma, které v sobě zahrnuje vícero konkrétních témat, od problematiky... Read More
Úvodní řečníci: Pohled největších obalových zákazníků
Když mluvíme o tématu Zákazník a obal, nemůžeme myslet pouze na spotřebitele jako na zákazníky; musíme vzít také v úvahu názory našich klientů na obalové... Read More