Obalové materiály: trendy, příklady a strategie
Revoluce vyvolaná dvěma megatrendy – udržitelností a digitalizací – nemá v obalovém průmyslu obdoby. V důsledku tohoto tlaku nyní pozorujeme enormní zájem o komercializaci obalových... Read More
Plechovky – obaly současnosti pro malé i velké zákazníky
Plechovky ovládly nápojový trh, protože jsou komfortní, udržitelné, a s příchodem nových hráčů na trh, také dostupné. Dosud byly plechovky zajímavé zejména pro velké výrobce,... Read More
Jaké jsou postoje zákazníků k obalům, jejich recyklovatelnosti i litteringu
Příspěvek se zaměřuje především na vyhodnocení deklarovaného chování dotazovaného vzorku obyvatel Česka při nákupu výrobků denní spotřeby v obalech. Prezentace přináší informace o vybraných formách... Read More
Jak vytvořit obal, který zásadně změní spotřebitelské vnímání značky
Stará žitná myslivecká je legendární českou značkou s bohatou tradicí a vysokou znalostí. Tyto úvodní pozitivní parametry však přinášely do života značky i negativní asociace. Spotřebitel občas... Read More
Výzvy obalového designu pro online privátní značky
Přední internetový prodejce potravin v České republice Rohlik.cz v poslední době uvedl na trh řadu prémiových produktů privátních značek v různých kategoriích od kávy přes... Read More
Ekodizajn na obzore – ako mu rozumieť a ako sa pripraviť
Nové pravidlá a zmeny v nariadeniach pripravovanej európskej legislatívy v oblasti ekodizajnu zasiahnu všetky výrobky bez rozdielu – či už sú vyrábané v EU alebo... Read More
Sbohem, výplňový materiále!
V e-commerce platí, že jedním z nutných předpokladů úspěchu je neustálá inovace. Oblastí, na kterou se zaměřili ve společnosti PRIM, je obal a výplňový materiál.... Read More
FuturePack vzniká už dnes
Když se spojily cesty společnosti THIMM pack’n’display a start-upu Refork, bylo zřejmé, že vznikne udržitelný a zajímavý futurePack. THIMM navrhl pro Refork obaly a displeje,... Read More
Nástrahy i přínosy automatizace skupinového balení do kartonu
Trend stále více směřuje k požadavkům na regálové, či „display-ready“, balení. Zároveň je ve výrobě nutností zvyšovat efektivitu a snižovat náklady i environmentální dopad. Na... Read More
Budoucnost udržitelnosti: přehled, reporting, verifikace a dodržování legislativy
Naskočit do vlaku udržitelnosti je dnes pro firmy absolutní nutností. Společnosti však musí poznat budoucí podobu udržitelnosti a začlenit do obchodních strategií čtyři aspekty: přehled,... Read More