Výzvy obalového designu pro online privátní značky
Přední internetový prodejce potravin v České republice Rohlik.cz v poslední době uvedl na trh řadu prémiových produktů privátních značek v různých kategoriích od kávy přes lahůdky až po papírové výrobky. Privátní značky Rohlíku čelí výzvě spočívající v tom, že musí přilákat spotřebitele ke kliknutí a nákupu bez jedné z hlavních výhod prodeje nového produktu v kamenném obchodě: možnosti, aby si spotřebitel vzal nové balení do rukou a před nákupem se seznámil s produktem. Jak se liší navrhování obalů pro online privátní značky od navrhování obalů, které jsou určeny k prodeji v obchodech? Jaké atributy jsou nezbytné k tomu, aby spotřebitele přilákaly ke koupi? A jak se týmu vlastních značek v Rohlíku spolupracovalo s designovou a inovační agenturou Cocoon, dodavatelem obalového designu privátních značek? Poslechněte si příběh vývoje online privátních značek Rohlik.cz od těch, kteří stáli u kormidla několika úspěšných projektů, Petra Chvojky z Rohlik.cz a Jiřího Votruby z Cocoon Prague, v této exkluzivní případové studii.