Udržitelnost je o hledání cest
Jaký nápojový obal je k přírodě nejšetrnější? Společnost Kofola ČeskoSlovensko si dlouhodobě klade otázku, jak vyrábět své produkty co nejohleduplněji k přírodě, ale přitom zajistit stálou kvalitu nápojů a zachovat komfort pro spotřebitele. Poté, co posílila ve svém portfoliu v podstatě bezobalové čepované nápoje, které jsou distribuované v opakovaně využitelných nerezových sudech, začala své minerální vody balit do 100% recyklovaného PETu (rPET). A letos přichází s další novinkou – v rámci projektu Cirkulka chce i v maloobchodu prodávat oblíbené nápoje ve vratném skle. Proč se rozhodla právě pro tento krok? Na jakých dalších obalových inovacích pracuje? A jaká další témata jsou pro Kofolu klíčová v celkové strategii udržitelnosti? O tom se rozpovídá náčelník Kofoly, Jannis Samaras.