uvádí...
9. obalový kongres OBALKO, 14.–15. 10. 2021

POS/POP po covidu: Hledání správného směru

14. 10. 2021
15:00 – 15:20
Konferenční sál Hawaii

POS/POP po covidu: Hledání správného směru

Retail se během pandemie zásadně změnil. Na straně jedné musely značky začít nacházet i jiné způsoby distribuce svých produktů a služeb. Na straně druhé sami zákazníci definovali a potvrdili nové paradigma retailu, kde si jednotlivé prodejní kanály nekonkurují, ale jsou vzájemně propojeny. Jak se tato situace dotkla POS/POP materiálů a kampaní? Jaké změny udělali zadavatelé v oblasti in-store marketingové komunikace? Máme se připravit na omezení in-store marketingu? Toto všechno a trochu více se dozvíte z pohledu zadavatelů a také zástupce agentury. POS/POP komunikace v místě prodeje je komplexní a komplikované odvětví, jež pandemie ještě ztížila. Jsme ale na rozcestí a měli bychom vyrazit správným směrem.