uvádí...
10. obalový kongres OBALKO, 13.–14. 10. 2022

Digitální obal sluší, funguje a prodává

Digitální obal sluší, funguje a prodává

Obal prodává – to málokdo zpochybní. Ale jak to vlastně dělá? Aby byl moderní, musí se vyvíjet s dobou a přizpůsobovat se aktuálním požadavkům trhu, logistiky i zákazníka. S tím mu skvěle pomáhají digitální technologie. A jak to funguje v praxi? V exkluzivní případové studii se dozvíte, proč výrobce tak tradičního produktu jako Becherovka využívá nejmodernější digitální technologie. Na konkrétním příkladu vám Radi Uzunov ze společnosti Jan Becher Pernod Ricard a Petr Kaczor z THIMM pack’n‘display ukážou, jaké výhody přinášejí moderní digitální obaly. Tajemství Becherovky vám nejspíš během přednášky neprozradí, ale příběh jejího moderního obalu se dozvíte do detailu.