uvádí...
24.–25. října 2019 | Aquapalace Hotel Prague

Reference

Z úst samotných účastníků kongresu...

Co řekli účastníci o posledním kongresu?

OBALKO je příjemné místo pro setkání s obchodními partnery

„Kongres OBALKO se snažím navštěvovat pravidelně, protože účastníkům nabízí možnost se seznámit nejen s trendy v oblasti obalové techniky, ale i s reálnými výsledky již uskutečněných řešení, často velmi unikátních. Na kongresu také oceňuji příspěvky a pohledy osobností z oblastí mimo obalovou branži. No a v neposlední řadě, je kongres OBALKO i příjemným místem pro setkání s obchodními partnery a kolegy z ostatních společností.“

Václav Oborník, Ředitel nákupu a služeb, Mlékárna Hlinsko, a.s.

OBALKO němělo chybu!

„Ráda bych vám pochválila kongres OBALKO a celou organizaci této akce. Nemělo to chybu! Pro naši firmu byl kongres velmi zajímavý, nejen z hlediska přednášek, ale také struktury návštěvníků. Třešničkou na dortu bylo už jen vítězství našeho dárkového obalu v soutěži Packstar 2018.“

Iva Švédová Janíčková, Marketing, Paketo.one (G.N.P.)

OBALKO je příležitostí poznat nové trendy obalového trhu

„Konference OBALKO je pro mě příležitostí poznat nové trendy obalového trhu. Oceňuji také možnost pro setkání s různými dodavateli obalového řešení, díky kterým čerpám novou inspiraci.“

Michal Tkadlec, Marketingový ředitel, MP Krásno

Konference ATOZ navštěvuji velice rád

„Celkově eventy a konference od společnosti ATOZ navštěvuji velice rád. Letošní OBALKO ve mě zanechalo dobrý pocit, protože hlavní téma směřovalo k modernizaci a ekologii. Výborná organizace, zajímavé kontakty a překvapil mne i večer v mexickém stylu!“

Libor Zajíček, Business Development Manager EMEA, RRD Supply Chain Solutions

OBALKO je akce, na kterou si každý rok najdu čas

„OBALKO považuji za velmi kvalitní kongres, na který si každý rok ráda najdu čas a těším se. Naprostá většina přednášek je pro mě zajímavá, poučná a inspirující. Je skvělé, jak kvalitní hosty se daří na OBALKO zvát. Dodnes např. vzpomínám na nádhernou přednášku Evy Jiřičné. Letošní ročník OBALKA mě nadchl především svou hlavní tématikou, protože UDRŽITELNOST A EKOLOGIE je pro nás v Manufaktuře v posledních letech mimořádně důležitá. Snažíme se v tomto směru chovat zodpovědně a ohleduplně a každý další podnět, co ještě můžeme v této oblasti zlepšit, je pro nás obohacující. Již podruhé byl pro mě den na OBALKU navíc krásně zakončen v podobě vítězství v obalové soutěži Packstar, které jsme získali. Už se velmi těším na příští rok a jsem zvědavá, čím nás OBALKO překvapí.“

Bára Čechová, Kreativní ředitelka, Manufaktura

Staňte se také spokojeným účastníkem

Registrovat se