uvádí...
19. – 20. října 2017 | Aquapalace Hotel Prague

Reference

Co řekli účastníci o kongresu?

Posun akcie!

Som vel´mi príjemne prekvapený aj pozitívne naladený z toho, ako sa táto akcia posúva stále vyššie. Zúčastnil som sa niekol´kých podobných kongresov v zahraničiu, aj mimo Európu, a skutočne úroveň tu je vysoká a porovnávatelná. Využil som maximálne celý deň. Pokial mi to dovolí časová situácia, navštívim určite OBALKO aj nasledujúci rok.

Július Mazán, manažer výzkumu a vývoje obalů, Mondelez International

Témata, která mě zaujala!

Byl jsem na Obalku poprvé. Dostal jsem na starosti marketing celé značky včetně přípravy obalových materiálů, etiket a podobně, Takže jsem zde byl proto, abych zjistil nové trendy, podíval se, jak funguje konkurence, a vůbec co je nového v obalech a obalových materiálech. Nejvyužitelnější pro mě byla odpolední část, našel jsem v nich témata., která mě hodně zaujala.

Jan Krkoška, marketingový manažer, Rudolf Jelínek

Obohatila mě každá z přednášek

Celkově jsem byla s konferencí a přednáškami spokojená, každá přednáška mě svým způsobem obohatila o nové informace. V této oblasti se pohybuji od dubna letošního roku, jsem úplným nováčkem.

Kateřina Špačková, own brand marketing specialist, MAKRO Cash&Carry ČR/SR

Výrazný posun v zájmu o smartlabely

Na letošním Obalku jsem byl velmi potěšen obrovským zájmem o téma smartlabelů, které jsem prezentoval v technologické sekci. Cítím výrazný posun oproti předešlému ročníku. Některé ze zájemců o danou technologii jsme již navštívili a připravujeme společný projekt.

Jan Bourek, technical director, OTK GROUP

Skvělá organizace a profesionální tým

Především bych rád vyzdvihl skvělou organizaci celé konference OBALKO 2016 a profesionální vystupování celého organizačního týmu ATOZ, potažmo personálu, který se na akci podílel.

David Malina, sales manager, Smurfit Kappa Czech, Závod Žimrovice

OBALKO zdařile vyplnilo díru na trhu

Domnívám se, že akce byla velmi zdařilá se značným zájmem publika. Velmi pozitivně hodnotím zejména hlavní přednášku p. Carona na téma světové trendy v designu, která byla dle mého soudu vynikající, vysoce profesionální a přesně zapadala do náplně kongresu. Nemohu hodnotit další sekce, ale můj celkový dojem je velmi pozitivní včetně prezentace stánků. OBALKO dle mého soudu vhodným způsobem vyplnilo existující „díru na trhu“. Na rozdíl například od několika logistických akcí rozesetých v průběhu celého roku, profesionálně organizovaná akce tohoto formátu zde dříve chyběla – je velmi žádoucí. Domnívám se, že zájem účastníků toto konstatování jen potvrzuje.

Michal Bílý, obchodní ředitel, GS1 Czech Republic

Velmi mě zaujalo PivOBALKO

Na OBALKu jsem byla poprvé, takže jsem se teprve rozkoukávala. Velmi mě zaujal například seminář PivOBALKO: všichni sice používají lepenkové obaly, ale každý si o nich vlastně myslí něco jiného!

Eva Roučková, technolog výroby, Budějovický Budvar

OBALKO přesvědčilo, že zúčastnit se má cenu

Byla jsem na Obalku potřetí. Poprvé se mi líbilo hodně, podruhé méně a zvažovala jsem další účast. Letošní ročník mě opět přesvědčil, že to má cenu. Líbil se mi nový seminář PivOBALKO, i když s pivem jinak nemáme nic společného.

Kateřina Svobodová, logistics specialist, Koito

Kdo chtěl najít novinky, našel

Z letošního Obalka jsem měl příjemný dojem, kdo tu chtěl najít něco nového, našel si to. Líbil se mi mimo jiné Gérard Caron.

Dalibor Kokta, technický náměstek, Alibona

Zvládnutá organizace i navázání kontaktů

Byla jsem na Obalku poprvé. Organizaci považuji za dobře zvládnutou a zaujali mě zde dva vystavovatelé, jejichž obaly bychom mohli u nás ve firmě využít.

Ivana Jirsenská, marketing manager, Hortim International

OBALKO 3

Díky, Obalko!

Obalko je jedna z mála konferencí, jichž jsme se letos zúčastnili. Pozitivně jsem hodnotil hned první přednašku Petra Fejka o netradičních obalech. Bylo zajímavé slyšet, že i živé tvory je třeba zabalit – z takového uhlu jsem se na svět baleni nikdy nedíval. Odlehčující vstup do celého dne! Odpoledne jsme trávili na marketingové sekci, zaujal nás hned zpočátku přistup Coca-Coly k tomu, jak dlouhodobě a krátkodobě budovat značku. Výborně, a hlavně z úst někoho, kdo má dlouholeté zkušenosti a vi, o čem mluví. Taktéž nás zaujala prezentace firmy BASF o funkčním lakování (coatingu) na recyklované papíry, které se poté dají použit pro přímý styk s potravinou. Je to opravdu bomba a vidíme možnosti jejího užiti i v naši obalové praxi. Třešničkou na dortu byla přednáška technologa z pekáren o pečeni přímo na vlnité lepence. Jeho upřímné vyprávění nás zcela odrovnalo a tyto výrobky jsme na kongresu ochutnali hned několikrát. Důležitá pro nás byla také informace z poslední sekce, že barvy pro digitální tisk nemusí mít odér páchnoucí paty.
Diky, Obalko!

Antonín Fajstl, packaging technologist, Zora Factory (Nestlé)

Profesionální úroveň

OBALKO 2015 pro nás bylo opět příjemnou možnosti prezentovat naši firmu a nabídku jak současným, tak i potenciálním partnerům a širší odborné veřejnosti. U našeho stánku bylo neustále velmi živo, takže si myslím, že jsme jako výrobci obalů z vlnitých lepenek vhodně zvolili tematické zaměřeni na odlehčování materiálu s naši novou vlnou R. I přes pokles počtu účastníků akce potvrdila velmi dobrou organizaci a profesionální úroveň. Jako zajímavé oživeni letošního ročníku hodnotíme Bizpack, který jsme aktivně využili a splnil naše očekávání.

Václav Mader, obchodní ředitel, DS Smith

Přínosné případové studie

Obalka jsem se letos zúčastnil poprvé a mé dojmy byly velmi pozitivní. Kladně hodnotím především možnost dozvědět se o nových trendech v odvětví a osobně se seznámit se současnými a případnými budoucími obchodními partnery. Z praktického hlediska byly pro mě přínosné případové studie kolegů v marketingu; těch bych uvítal i vice. Určitě ale nezapomenu ani na prezentaci bývalého ředitele pražské zoo pana Fejka.

Jan Kolafa, senior brand manager, Karlovarské minerální vody

Spokojenost s kontakty a exkurzí

THIMM Packaging je partnerem konference OBALKO od jejího založeni. Rádi jsme i letos využili prostor pro prezentaci našich obalových řešeni, tentokrát se zaměřením na certifikovanou vlnitou lepenku určenou pro pečeni THIMM foodWave│heatproof. Získali jsme zde opět nove kontakty, přestože v porovnání s předchozími ročníky jsme si povšimli menši návštěvnosti zejména večerní časti. Velmi spokojeni jsme ovšem byli s možnosti představit naši společnost účastníkům kongresu v rámci jejich exkurze do našeho závodu ve Všetatech. Celá akce měla u návštěvníků velmi pozitivní ohlas.

Martin Hejl, jednatel, THIMM Packaging

Více mladých

Podle mých vlastních dojmů i reakci lidi, s nimiž jsem mluvil, se na kongresu sešli opravdu zajímaví lidé. Bylo zde také více mladých lidi než minule, což znamená mimo jiné nove pohledy z nových úhlů. I když jsem byl dopředu skeptický, pokud jde o přednášku pana Fejka, velmi se mi líbila.

Petr Šikýř, ředitel klientského oddělení, EKO-KOM