uvádí...
13.-14. října 2016 | Aquapalace Hotel Prague

Program

1. den
13. 10. 2016
2. den
14. 10. 2016
9:30 - 13:00

Dopolední sekce

zahájení kongresu

Výzva jménem Rallye Dakar

Rallye Dakar není jen o pilotech a jejich posádkách. Co vše obnáší transporty nejen vozu, ale i zázemí, či zdravotní péče? Jak vše zabalit a ochránit před otřesy, pískem, ci slanou vodou? Mám dotaz na řečníka
Aleš Loprais

Design zítřka již dnes…

Jak svět pracuje s novými technologiemi, materiály a nápady? Jaké jsou globální trendy v obalovém designu? To vše ze zkušeností předsedy poroty světové obalové soutěže Pentawards. Mám dotaz na řečníka
Gérard Caron

COFFEE BREAK

Panelová diskuze: Jak volíme obaly?

zástupci společností Hamé, Plzeňský Prazdroj, FOXCONN CZ, Ministerstvo Životního prostředí a další   O čem se bude debatovat:
  • Jaký typ obalu zvolit pro jaký typ výrobku?
  • Jak uživatel ovlivňuje výběr obalu?
  • Jaká jsou specifika při výběru sekundárního obalu oproti primárnímu?
  • Do jaké míry hraje pojem udržitelnost roli při výběru obalu?
Mám dotaz na panelisty
Veronika Hořáková, Plzeňský Prazdroj

Oběd

13:05 - 14:00

Bizpack

Systém 10minutových, speed-datingových setkání organizovaných mezi partnery a účastníky kongresu v době oběda. Více info...
15:00 - 16:30

PivOBALKO

Seminář pro pivovary o výhodách různých typů balení. Novinky a trendy představí zástupci výrobců skla, plechu, plastu, etiket nebo kartonu. Více info...
15:00 - 16:30

Studentské fórum

Propojení studentů obalových oborů s čerstvými absolventy, kteří v oboru zůstali a profesionály s dlouholetou praxí. Více info...
14:00 - 17:10

marketingová sekce

Je možné predikovat úspěšnost obalu?

Nástroj Colourmind společnosti Engage Hill umožňuje měřit asociace zákazníků pomocí barvové škály (CA method). V oblasti obalového designu vyhodnocuje například jedinečnost nebo zaměnitelnost s konkurencí, soulad hodnot se značkou či vnímání různých cílových skupin nebo trhů a regionů. To vše často dříve, než jsou obaly uvedeny na trh. Můžete se těšit na případové studie obalů, u kterých poodhalíme tajemství jejich úspěchu či nezdaru. Mám dotaz na řečníka
Vlastimil Dejl, Engage Hill

OLMÍN = Hvězdná inovace a flexibilní kreativita

Co všechno zahrnuje inovace, která je hvězdná? Co opravdu znamená slovo flexibilní? Proč je důležitá kvalita konstrukce sekundárních obalů? O všechny tyto poznatky se s Vámi podělíme. Přijďte. Uvidíte. Mám dotaz na řečníka
Martin Hejl, THIMM Packaging

Obnova značky čokolády prostřednictvím designu a materiálu

Jak je možné přiblížit národní ikonu? Cesta, jak jsme vyvinuli nový obal, který se vrací ke kořenům a zároveň modernizuje značku čokolády ORION. Tímto příkladem představíme sílu obalového designu, efekt použitého materiálu a tak změnu vnímání kvality značky. Mám dotaz na řečníka
Katja Seidenschnur, Nestlé CZ
Roman Tiefa, Nestlé CZ

COFFEE BREAK

Příběh Krajanky aneb nebojte se změn

Příběh Krajanky tradiční české značky v průbehu let a cesta k její nové strategii a podobě v roce 2016. Case study této změny, od důvodů přes výzkum po detaily a výsledky této změny v emocích i číslech. Mám dotaz na řečníka
https://www.linkedin.com/in/martin-dulava-21635248
Martin Dulava, LineArt group
Martin Kincl, Alimpex food

Jak využít obal v e-shopech jako marketingový nástroj?

Obal je pro e-shopy jediným přímým osobním kontaktem mezi obchodníkem a zákazníkem, přesto není vůbec běžné jej jako marketingového nástroje využít. Jaké jsou důvody a vyplatí se investovat do zvýšení povědomí o značce e-shopu prostřednictvím obalu? Mám dotaz na řečníka
Eva Vrzalová, Expense Reduction Analysts

Jsme tady pořád: Modernizace tradiční české značky

Pangamin je tradičním českým výrobkem od roku 1958. Přes nízké rozpočty malé české firmy, ale jako srdeční záležitosti majitele a týmu, v roce 2015 změnil logo, symboly, typ obalu i design. Ukázal tak, že je tady pořád. Mám dotaz na řečníka
Martina Pupcsiková, Rapeto
14:00 - 17:10

technologická sekce

Posouvání limitů automatizace

Přestaňme se skrývat za marketingové pojmy typu Industry 4.0. Vnímejme průmyslový podnik jako celek a identifikujme uzly, které má smysl automatizovat. Technicky, technologicky i finančně. Posouvejme a zkvalitňujme výrobu. Pojďme dělat evoluci, nikoliv revoluci! Mám dotaz na řečníka
Petr Duchoslav, FANUC

Vratné obaly jako prostředek k prosperitě

Vratné obaly využívány byly, jsou a budou. Kdy je jejich zavedení výhodné a kdy problém? Jaké jsou typické příznaky poruch řízení systémů vratných obalů? Mám dotaz na řečníka
Martin Gallo, Geis CZ

Když čárový kód nechce prodat výrobek

Je existence datových nosičů nutná? Jak připravit zajímavý design při současné akceptaci čárových kódů a čeho se přitom vyvarovat? Kam směřuje automatická identifikace položek do budoucna? Mám dotaz na řečníka
Michal Bílý, GS1 Czech Republic

COFFEE BREAK

SmartLabely pro měření teploty a vlhkosti

Jedním z výstupů vývojového projektu Flexprint probíhajícího v OTK GROUP jsou chytré etikety (SmartLabely) různých generací schopné měřit a zaznamenávat hodnoty teplot a relativních vlhkostí v čase. SmartLabely mohou najít uplatnění v segmentu logistiky, památkové ochrany, či sledování podmínek ve výrobních halách. Při testování byla navázána úzká spolupráce s firmou Model Obaly. Budou prezentovány mj. i výsledky testování a další zkušenosti z něj plynoucí. V závislosti na stavu vývoje budou diskutovány i další výstupy projektu. Mám dotaz na řečníka
Jan Bourek, OTK GROUP

Chytrý vývoj obalů pomocí 3D tiskárny

Je pro vás vývoj obalů noční můrou? Chcete z vývoje obalů udělat vaši výhodu a eliminovat zbytečná rizika? Chcete zůstat konkurenceschopní? Konečně zapojte do vývoje obalů moderní technologie. 3D tiskárna je řešením! Mám dotaz na řečníka
Antonín Krejčí, Magna Exteriors

Proces balení na lince budoucnosti

Oreo, jedna z nejvýznamnějších značek na světě, prochází díky významnému nárůstu tržeb inovačním procesem vývoje a výroby obalů. Výroba probíhá za využití plně automatizovaných balících linek s důrazem na funkčnost obalu a jeho kladné hodnocení zákazníkem. Během workshopu se návštěvníci seznámí s celým procesem vývoje a výroby obalů ukázaným na mnoha příkladech. Mám dotaz na řečníka
Július Mazán, Mondelēz International
17:10 - 18:30

Doprovodný program, networking

18:30 - 19:30

Galavečer PACKSTAR

Vyhlášení soutěže o nejlepší obalové řešení, ve které vítěze volí samotní uživatelé obalů. Více na www.packstar.cz
19:30 - 24:00

Obalový Business Mixér

Večírek, který nabízí skvělý prostor pro networking v neformální uvolněné atmosféře po náročném konferenčním dni. Více info...
9:00 - 15:00

Balení v akci

V letošním roce se můžeme těšit na prohlídku výrobního závodu společnosti THIMM Packaging za spolupráce společnosti FANUC a exkurzi v Pivovaru Velké Popovice. Více info...