uvádí...
19. – 20. října 2017 | Aquapalace Hotel Prague

Program

1. den
19. 10. 2017
2. den
20. 10. 2017

Úvodní slovo kongresu

Bioplasty — budoucnost pro nové generace obalů

Příběh o tom, jak se z Prahy dostat na konec světa v tak konkurenčním prostředí, jako je vývoj bioplastů, a připravit tak lepší budoucnost pro celou planetu. Co vše z této nové technologie vyplývá pro celý obalový průmysl? Lenka Mynářová, členka představenstva, NAFIGATE Corporation
Lenka Mynářová

Bioplasty versus recyklační společnost

Evropa má ambici stát se recyklační společností a postupně navyšuje recyklační kvóty pro jednotlivé obalové materiály. Tuto skutečnost je nutné brát v úvahu při další podpoře a vývoji bioplastů. Petr Balner, ředitel oddělení controllingu a analýz, EKO-KOM
Petr Balner

Balení je hrdinou vaší značky

Neexistuje jiné médium, s nímž by měli spotřebitelé intenzivnější kontakt než s obalem. Balení je jediným marketingovým nástrojem, který zasáhne 100 % vašich spotřebitelů. Získání toho správného nastavení je klíčové. Flore Wouters, Creative Account Manager, More from Less
Flore Wouters

Jak ve dvou dnech přestěhovat cirkus?

Během dvou dnu se dá stihnout ledacos. Třeba zbourat, zabalit, naložit, přesunout, rozbalit aznovu postavit nejen cirkusové šapitó, ale izvěřinec, zázemí, personál amnoho dalšího. Jak vypadá cirkus za oponou? Jiří Berousek, majitel, Národní cirkus Originál Berousek
Jiří Berousek
12:45- 13:45

Bizpack

Systém 10minutových, speed-datingových setkání organizovaných mezi partnery a účastníky kongresu v době oběda. Více info...

OBĚD

13:45 - 17:40

technologická sekce

Nechte se inspirovat a využijte zkušeností českých i zahraničních společností, jak pracovat s novými technologiemi. Těšit se můžete na osm prezentací, které vám ukáží, jakým způsobem je možné připravit se na méně nákladnou budoucnost.

Reálné aplikace průmyslu 4.0 v obalovém businessu

Aby hodnota Vaší společnosti mohla stoupat, potřebuje inovace. Řeknu Vám o jedné z nich a jejích reálných aplikacích, o průmyslu 4.0, v obalovém businessu. Filip Plevač
Filip Plevač

Výhody i úskalí automatizace

Pohled dovnitř vysoce moderního výrobního zařízení ukáže, jak se vypořádávají s trendy a požadavky retailových zákazníků na skupinové balení, jak vypadá automatizace balení a jak její aplikace vede k optimalizaci výrobního procesu. Pavel Hrdina, generální ředitel, EUROPASTA SE
Pavel Hrdina

Robotizace v potravinářském a obalovém průmyslu

Předmětem prezentace jsou současné trendy robotizace v potravinářském a obalovém průmyslu. Ukázky referenčních aplikací formou krátkých komentovaných videí. Představení referenční robotické aplikace ve společnosti Emco. Jiří Hopp, Vedoucí výrobního závodu, EMCO Jiří Bažata, FANUC, Regional Sales Manager
Jiří Hopp
Jiří Bažata

Manipulační a balicí linka nejen na POS stojany

Prodejní POS stojany milují marketéři většiny firem. Jde o velmi nápaditý prodejní stojan určený pro maloobchodní síť, který odliší výrobky od konkurence. Jsou však také černou můrou technologů a logistiků jednotlivých firem. To co jedni milují, druzí nenávidí. Proč? Pro velmi nesnadnou manipulaci a balení těchto jednotek. Ale jako vše i toto má své řešení. Případová studie ze společnosti Vitana a.s..   Iva Havlíčková, manažerka pro klíčové zákazníky, Ekobal
Iva Havlíčková

Digitální tisk – svět možností pro zákazníky

Digitální potisk není nový, ale má nové možnosti, díky kterým je méně nákladný, než ostatní druhy potisku. Ukážeme proč a jak využít všechny jeho možnosti. Taner Aykoclar, Sales Manager, Christiansen Print Tomáš Kugler, Account Manager, Hewlett-Packard
Taner Aykoclar

Jak může automatizace na konci výrobního procesu přispět k získání vašich cílů?

Bez ohledu na úroveň automatizace vaší firmy, od počáteční fáze až na konec výrobního procesu, pojďme se podívat, jakým způsobem lze zrychlit proces vaší výroby inovativními koncepty výrobních linek. Fauquet Arnaud, Global Business Developer, DS SMITH Packaging
Fauquet Arnaud

3D tisk a inovace ve výrobě

O 3D tisku se dnes hodně mluví. Málokdo však ví, co všechno je možné touto technologií dnes vyrobit a z jakých materiálů. Zaměříme se na základní přednosti a limity 3D tiskáren a jejich využití v praxi. Tomáš Michálek, majitel, MakersLab
Tomáš Michálek
13:45 - 17:40

marketingová sekce

O zvyšování prodejů bylo řečeno mnohé. Co ale můžeme udělat konkrétně? V rámci marketingové sekce vás ceká osm prezentací, které vám ukáží, jak pracovat s velikostí balení, s limitovanými edicemi, instore komunikací a mnohými dalšími nástroji.

Obal jako klíčový faktor úspěchu nových produktů

Obal už dávno není jen materiál sloužící k ochraně výrobku. Výsledky naší analýzy potvrzují, že obal je doslova a do písmene černým koněm marketingu a jedním z klíčových faktorů ovlivňující úspěšnost novinek uváděných na trh. Podívejte se spolu s námi na reálný příklad toho, jak inovace v oblasti obalu může ovlivnit nejen samotnou značku, ale i změnit celý segment nebo dokonce vytvořit úplně novou kategorii. Romana Duníková, Client Business Partner, Nielsen
Romana Duníková

Jak vzniká nová značka?

Jak vzniká nová značka a co vše je k tomu potřeba? V naší prezentaci se dozvíte, jakým způsobem může vzniknout na českém trhu nová rodinná značka s příběhem a odhalíme novou velkou značku na českém trhu. Jan Abt, majitel, Tátův sad Martin Dulava, spoluzakladatel, LineArt group
https://www.linkedin.com/in/martin-dulava-21635248
Martin Dulava
Jan Abt

Mohou být i obaly na bonbóny kreativní? JOJO!

Prodat chuťový zážitek prostřednictvím obalu, odlišit se na místě prodeje, posílit vnímání značky a zvýšit prodeje. To byl náš cíl a my vám řekneme, jak jsme ho dosáhli. Barbora Fořtová, Brand Manager JOJO, Nestlé Česko Michaela P. Thomas, generální ředitelka, Butterflies&Hurricanes
Barbora Fořtová
Michaela P. Thomas

Principy funkčních POP médií

Jak vytvářet účinnou POP komunikaci? Jak s její pomocí co nejlépe vyrušit, zaujmout a prodat?  Jaké teoretické a praktické koncepty je možné zapojit do hry o obsah nákupního košíku? Daniel Jesenský, prezident, Popai Central Europe
Daniel Jesenský

Partnerství přinášející ovoce

Obalové řešení, které vám zajistí návratnost investice do strojního vybaveni v nezvykle krátkém čase, umožní najít nové zákazníky a navíc je šetrnější k přírodě. Jednoduchá řešení bývají ta nejlepší. Jiří Rak, Key Account Manager, Smurfit Kappa Štěpán Chára, CEO, Bohemia Apple
Jiří Rak
Štěpán Chára

Zvyšte své prodeje díky personalizaci obalů!

Digitální potisk kartonů – technologie budoucnosti již nyní. Krabice není jen přepravní obal, díky technologii digitálního potisku je možné ji personalizovat a povýšit ji tak na nositele emocí a významnou podporu značky. Konec neosobních objednávek – zákazník chce personalizované sdělení a obal. Řekneme vám o  tom, jak zafungovaly krabice se jmény zákazníků v e-shopu, jak zvýšily prodej a jaké jsou další přínosy personalizace obalů. Petr Kaczor, Regional Sales Manager, THIMM Packaging Tomáš Haškovec, marketingový ředitel, SpokojenýPes.cz
Petr Kaczor
Tomáš Haškovec

Variabilní obaly – cesta k úspěchu i zvýšení ceny

Personalizace a variabilní data nejsou už dávno pouze různá jména na etiketách. Seznámíte se s nejnovějšími trendy současnosti a porovnáme situaci v zahraničí a u nás. Druhá část přednášky bude věnována instalaci nejširšího digitálního stroje v ČR a celé východní Evropě a možnostem, které přináší majitelům brandů. Martin Bělík, Marketing & Sales Specialist, DataLine Technology Dominik Štýbr, projektový manager, Martin Peroutka
Martin Bělík
Dominik Štýbr

Jak vybočit z řady – digitální tisk, kreativa a obaly

Variabilita digitálního tisku při použití v marketingu je v podstatě bez limitu. Finanční výhodnost neoddiskutovatelná. Jak zaujmout klienty, co všechno umí digitální stroje, jak udělají z vašeho direct mailu, akce pro zákazníky, vánočního dárku nebo vkladky do jakéhokoliv média výjimečné a jedinečné v podstatě umělecké dílo? Co všechno lze udělat v malém nákladu? Jak na personalizaci všech těchto marketingových materiálů? Tyto otázky a mnohé další vám ve své prezentaci zodpoví Aleš Veselý - obchodní ředitel Indigoprint Aleš Veselý, obchodní ředitel a spolumajitel, Indigoprint Anna Hábová, zakladatelka, Printintin
Anna Hábová
Aleš Veselý
14:00 - 16:55

PivOBALKO

Seminář pro pivovary o výhodách různých typů balení. Novinky a trendy představí zástupci výrobců skla, plechu, plastu, etiket nebo kartonu. Více info...
14:45 - 16:35

Studentské fórum

Propojení studentů obalových oborů s čerstvými absolventy, kteří v oboru zůstali a profesionály s dlouholetou praxí. Více info...
18:30 - 19:30

Galavečer PACKSTAR

Vyhlášení soutěže o nejlepší obalové řešení, ve které vítěze volí samotní uživatelé obalů. Více na www.packstar.cz
19:30 - 24:00

Obalový Business Mixér

Večírek, který nabízí skvělý prostor pro networking v neformální uvolněné atmosféře po náročném konferenčním dni. Více info...
9:00 - 15:00

Balení v akci

Balení v akci nabízí unikátní možnost navštívit výrobní závody vybraných partnerů kongresu s odborným výkladem. Získáte nejen šanci vidět celý výrobní proces a lépe pochopit výhody těchto produktů i celou problematiku, ale zároveň dostanete podruhé šanci diskutovat o otázkách týkajících se obalového průmyslu s profesionály a kolegy z oboru.