uvádí...
19. – 20. října 2017 | Aquapalace Hotel Prague

PIVOBALKO

Vaříte skvělé pivo a chcete, aby si ho vychutnávalo čím dál více lidí? Přišel čas zaměřit se na obal! Seminář PivOBALKO vám nabízí možnost zjistit, jaké jsou trendy ve světě i u nás, jaké jsou možnosti a výhody různých typů balení. Sklo, plast, etikety, multipacky? To vše může pomoci ke zvýšení prodejů.

Český pivní trh aneb jaké pivo kupujeme

Michal Elšík, Nielsen

Spotřeba piva zakoupeného v obchodech už jasně převyšuje spotřebuju v hospodách a restauracích. Jaké jsou tedy aktuální trendy v maloobchodě a co nakupuje český spotřebitel? Dohání vratné sklo spíše plech nebo pivo v plastu? Čím se ve spotřebě lišíme od zahraničí a kde je skrytý potenciál? Přijďte se seznámit s nejnovějším vývojem v oblasti českého maloobchodu a specifiky lokálního pivního trhu. 

České pivovarství a sladařství za rok 2016

Martina Ferencová, Český svaz pivovarů a sladoven

Jaké jsou nejnovější trendy ve spotřebě českého piva v tuzemsku a zahraničí? V prezentaci Českého svazu pivovarů a sladoven vám představíme ukazatele o celkové produkci piva, exportu, importu a vývoji ve spotřebě za rok 2016. Významná část bude věnována meziročním indexům spotřeby piva v ČR podle druhu obalů.

Pivní obaly a jejich recyklace

Petr Šikýř, EKO-KOM

Vaše pivo vyrábíte a prodáváte v obalech, ke kterým je potřeba plnit povinnosti zpětného odběru a využití odpadů z obalů (podle Zákona o obalech). Jak se tyto obalové odpady zpracovávají? Jsou všechny recyklovatelné?

Inovace balení piva v Plzeňském Prazdroji: Příběh úspěchů, nezdarů a experimentů

Irina Laevskaya, Plzeňský Prazdroj

Inovace není pouze o novém obalu, ale nový obal může díky ní vzniknout. My v Plzeňském Prazdroji experimentujeme se skleněnými lahvemi, plechovkami, PET lahvemi i přepravkami. Ale stále jsou tu věci, které bychom rádi vyzkoušeli. Ukážeme Vám případové studie úspěšných inovací, ale i těch neúspěšných a experimentálních, ze kterých jsme se poučili.

Než se zrodí vítěz v podobě pivní etikety, je to věda

Kateřina Šípková, OTK

Lukáš Hořejší, Pivovar Hubertus 

Jiří Zach, Pivovar Hubertus

Co vše předchází výběru lahve a návrhu pivní etikety i bez nákladných výběrových řízení na grafickou agenturu? V případě návrhu setu etiket pro pivo Hubertus bylo vybráno hned několik barev a variant, které tvoří vyvážený celek. Řekneme Vám, jak dlouho se dá diskutovat nad typem písma a barevných pozadí, které mají celkové vnímání značky piva umocnit.

Rostoucí potenciály na pivním trhu

Lukáš Ernst, Smurfit Kappa Olomouc

Jak se liší specifika středoevropského trhu od západní Evropy? Existuje dvourychlostní Evropa také na pivním trhu? Zaujaly nás nové příchutě nebo jsme stále konzervy? Kdy se projeví nové investice největších pivovarů regionu? Jakým směrem se pohne technologie balení v odvětví?

Digitální potisk - nová cesta k přidané hodnotě obalu

Leoš Máslo, THIMM Packaging

Pohovořme o možnostech, jak pomocí digitální technologie tisku personalizovat obaly na pivo. Společně hledejme inspiraci a objevme přidanou hodnotu digitálně potištěných obalů.